Vrácení a reklamace
Jak na vrácení do 14 dnů od převzetí
- Vyplňte formulář o vrácení zboží online (dostupný zde) (lze použít i papírový formulář - PDF ke stažení).
- Zabalte balíček a vložte do něj papírek s číslem objednávky (nutné pro identifikaci balíčku v našem skladu). V jednom balíčku můžete vrátit zboží z více objednávek.
- Doručte nám balíček (jiné způsoby doručení nepřijímáme, děkujeme):
- Zásilkovnou. Na pobočce stačí nahlásit kód 97774035. Cenu za vratkový štítek 69,- Kč vám následně odečteme od vrácené částky. Neposílejte Zásilkovnou na naší adresu, jen nahlašte kód pro vrácení.
- Osobně na prodejně (adresa a otevírací doba)
- Po po přijetí vratky zboží zkontrolujeme a pokud bude vše v pořádku, vrátíme vám peníze do 14 dnů (na kartu při platbě kartou, na účet při převodu na účet / platbě na dobírku)
Pokud chcete vrátit nebo reklamovat zboží zakoupené na prodejně, je nutné přinést fakturu jako doklad o koupit. Pokud vracíte zboží zakoupené na prodejně přes Zásilkovnu, uveďte (do balíčku, na vratkový formulář) i váš e-mail pro správnou identifikaci.
Jakékoliv vady na produktech nám prosím hlaste (kontakty) ihned po doručení. Používané nebo poškozené produkty nemůžeme ve 14 denní lhůtě přijmout zpět.
Jak na reklamaci
- Potřebujete reklamovat zakoupené zboží? Postup je podobný jako u vrácení ve 14denní lhůtě.
- Vytiskněte a vyplňte formulář o reklamaci (PDF formulář ke stažení).
- Doručte nám balíček:
- Zásilkovnou. Na pobočce stačí nahlásit kód 97774035. Neposílejte Zásilkovnou na naší adresu, jen nahlašte kód pro vrácení.
- Osobně na prodejně (adresa a otevírací doba)
- Po přijetí zboží vaší reklamaci posoudíme a budeme vás informovat
Kontakty
- Chybí vám informace? Potřebujete poradit? Přejděte na kontakty.
