🖤 Sleva 30 % s kódem BLACK na vše mimo bestsellery jen do pondělí 1. 12.! Platí i v Showroomu (otevírací doba)

Vrácení a reklamace

Jak na vrácení do 14 dnů od převzetí

  1. Vyplňte formulář o vrácení zboží online (dostupný zde) (lze použít i papírový formulář - PDF ke stažení).
  2. Zabalte balíček a vložte do něj papírek s číslem objednávky (nutné pro identifikaci balíčku v našem skladu). V jednom balíčku můžete vrátit zboží z více objednávek.
  3. Doručte nám balíček (jiné způsoby doručení nepřijímáme, děkujeme):
    • Zásilkovnou. Na pobočce stačí nahlásit kód 97774035. Cenu za vratkový štítek 69,- Kč vám následně odečteme od vrácené částky. Neposílejte Zásilkovnou na naší adresu, jen nahlašte kód pro vrácení. 
    • Osobně na prodejně (adresa a otevírací doba)
  4. Po po přijetí vratky zboží zkontrolujeme a pokud bude vše v pořádku, vrátíme vám peníze do 14 dnů (na kartu při platbě kartou, na účet při převodu na účet / platbě na dobírku)

Pokud chcete vrátit nebo reklamovat zboží zakoupené na prodejně, je nutné přinést fakturu jako doklad o koupit. Pokud vracíte zboží zakoupené na prodejně přes Zásilkovnu, uveďte (do balíčku, na vratkový formulář) i váš e-mail pro správnou identifikaci. 

Jakékoliv vady na produktech nám prosím hlaste (kontakty) ihned po doručení. Používané nebo poškozené produkty nemůžeme ve 14 denní lhůtě přijmout zpět. 

Jak na reklamaci

  • Potřebujete reklamovat zakoupené zboží? Postup je podobný jako u vrácení ve 14denní lhůtě.
  • Vytiskněte a vyplňte formulář o reklamaci (PDF formulář ke stažení). 
  • Doručte nám balíček:
    • Zásilkovnou. Na pobočce stačí nahlásit kód 97774035. Neposílejte Zásilkovnou na naší adresu, jen nahlašte kód pro vrácení. 
    • Osobně na prodejně (adresa a otevírací doba)
  • Po přijetí zboží vaší reklamaci posoudíme a budeme vás informovat

Kontakty