Vrácení a reklamace

Jak na vrácení?

  1. Vyplňte formulář o vrácení zboží online (dostupný zde) (lze použít i papírový formulář a ten vložit do balíčku - PDF ke stažení zde)
  2. Doručte nám balíček
    • ideálně přes Zásilkovnu. Napište si o vratkový štítek na vratky@maddey.cz a ten pak nalepte na balíček a odneste ho do nejbližší Zásilkovny (seznam poboček tady). Cenu štítku 62,- vám pak odečteme od částky kterou vám budeme vracet.
    • klasickou Poštou (odešlete na Maddey.cz, Dejvická 38, Praha 6, 160 00). Pokud posíláte Poštou, musíte do online formuláře zapsat i číslo zpětné zásilky.
  3. Po přijetí zboží vám zašleme peníze zpět na účet (peníze za zboží i peníze za dopravu zboží k vám (v případě vrácení celé zásilky) - vracíme peníze za tu nejlevnější dopravu - tj. Zásilkovna)

 

Jak na reklamaci?

  • Potřebujete reklamovat zakoupené zboží (záruka standardní 2 roky)? Postup je podobný jako u vrácení ve 14denní lhůtě.
  • Reklamační řád najdete (ke stažení zde).
  • Vytiskněte a vyplňte formulář o reklamaci (ke stažení zde). 
  • Zboží pošlete na naší zasílací adresu spolu s formulářem:
    • Maddey.cz
    • Dejvická 38, Praha 6, 160 00
  • Po přijetí zboží vaší reklamaci posoudíme a budeme vás informovat

Kontakty

  • Chybí vám informace? Potřebujete poradit? Napište nám na info@maddey.cz Pokud potřebujete vratkový štítek, pište na vratky@maddey.cz

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné