Informace k nákupu
Vše, co potřebujete a chcete vědět k nákupu na Maddey.cz. Tady najdete ceny a způsoby dopravy, všechny kontakty i návod na vrácení či reklamaci.
Výpis článků
Dopravy
- Zásilkovna - 69,- (zdarma od 2500,-)
- Kurýrní služba (Zásilkovna na adresu) - 109,-
- Vyzvednutí na prodejně (Praha 3) - Zdarma vždy
Chcete poslat balíček do zahraničí? třeba na Slovensko? Napište nám a domluvíme se.
Platby
- Dobírka - 59,-
- Klasickým bankovním převodem předem - Zdarma
- Platební kartou předem (Comgate) - Zdarma
- Rychlý bankovní online převod (Comgate) - Zdarma
- Platební kartou na prodejně - Zdarma
Pokud se platba nezdaří, kontaktujte nás a pošleme vám nový odkaz pro platbu
Termíny dodání
Pokud máme zboží skladem (je uvedeno u každého produktu), odesíláme ho maximálně do 2-3 pracovních dnů.

Otevírací doba
| čtvrtek | 13. 11. | 9:00 | 19:00 |
| úterý | 18. 11. | 9:00 | 19:00 |
| čtvrtek | 20. 11. | 9:00 | 19:00 |
Showroom, kde si můžete všechno prohlédnout, vyzkoušet nebo vyzvednout! Nemusíte se nijak objednávat. Přijímáme pouze platební karty.
Najdete nás na adrese Lucemburská 1578/3, Praha 3. (v suterénu bytového domu, zvonit na Maddey). Parkovat se dá v okolních ulicích (modrá zóna), vlastní parkoviště nemáme. Nacházíme se jen 5 minut chůze od metra Jiřího z Poděbrad a 7 minut chůze od tramvajové zastávky Perunova. Pokud se k nám v rámci otevírací doby nedozvoníte, volejte 725 875 825, možná jen neseme balíčky do Zásilkovny :)
Interiér showroomu

Vstup z ulice

Vchod do prodejny (suterén)

Platba kartou nebo online převodem se nezdařila, co mám dělat?
Pokud se z jakéhokoliv důvodu platba nepodařila (platební brána nefungovala apod.), dejte nám co nejdříve vědět a pošleme vám nový odkaz pro platbu, případně se můžeme domluvit i na klasickém bankovním převodu.
Co to je univerzální velikost?
V takové velikosti je zboží dodáváno již od výrobce a odpovídá velikosti S-L (pokud není uvedeno jinak). U většiny zboží se snažíme uvádět rozměry, případně konkrétní velikost modelky. Pokud budete potřebovat s velikostí poradit, ozvěte se nám.
Odkud pochází zboží?
Většina zboží je ušita v Itálii, zbytek pochází ze Španělska, Francie a Číny.
Lze zboží vyzkoušet? Máte prodejnu?
Ano, prodejnu máme v Praze, podívejte se. Je možné všechno vyzkoušet, vyzvednout objednávku i vrátit zboží z e-shopu.
Jaké jsou kontakty? Kam psát a volat?
Všechny naše kontakty najdete na kontaktní stránce.
Co když nepřeberu zásilku?
Nepřebrání zásilky bohužel není chápáno jako odstoupení od smlouvy. Bude účtován poplatek za dopravné a odečten z vrácené částky. V případě nevyzvednuté dobírky si vyhrazujeme právo účtovat náklady na dopravu.
Šijete nebo upravujete oblečení na míru?
Bohužel, šití na míru a úpravy oděvů zatím neděláme.
Jak se o produkty starat? Lze je prát?
Většinu našich produktů lze prát v pračce. Následujte prosím pokyny na etiketě na oblečení.
Jde zboží vrátit nebo reklamovat?
Ano, zakoupené zboží lze bez problémů vrátit v rámci 14dnů od zakoupení bez udání důvodů. Více o vrácení a reklamacích na samostatné stránce.
Kdo je provozovatel E-shopu?
Oficiálním a jediným provozovatelem Maddey.cz je
- Lucie Mašková
- IC: 06496326
- DIC: CZ8859240302
- Dejvická 38/919
- Praha 6 - Bubeneč
- Spisová značka 321001 - Městský úřad Černošice
- číslo účtu: 2001651154/2010 u FIO Bank (Jako variabilní symbol používejte vždy číslo vaší objednávky)
- info@maddey.cz
- facebook.com/maddeycz
- Prodejna: Lucemburská 1578/3, Praha 3, 130 00 - aktuální otevírací doba
- telefon
- 728 117 058 (hlavní kontakt, produkty)
- 725 875 825 (prodejna, otevírací doba, možnost vyzkoušení, objednávky)
Vrácení a reklamace
Zakoupené zboží můžete vrátit do 14dnů od zakoupení bez udání důvodů, u nás to není žádný problém. Zakoupené zboží lze také v zákonné lhůtě reklamovat. Více o vrácení a reklamacích na samostatné stránce.
Provozovatel e-shopu
- Lucie Mašková
- IC: 06496326
- DIC: CZ8859240302
- Dejvická 38/919, Praha 6 - Bubeneč, 160 00
- Spisová značka 321001 - Městský úřad Černošice
- číslo účtu: 2001651154/2010 u FIO Bank
Jak na vrácení do 14 dnů od převzetí
- Vyplňte formulář o vrácení zboží online (dostupný zde) (lze použít i papírový formulář - PDF ke stažení).
- Zabalte balíček a vložte do něj papírek s číslem objednávky (nutné pro identifikaci balíčku v našem skladu). V jednom balíčku můžete vrátit zboží z více objednávek.
- Doručte nám balíček (jiné způsoby doručení nepřijímáme, děkujeme):
- Zásilkovnou. Na pobočce stačí nahlásit kód 97774035. Cenu za vratkový štítek 69,- Kč vám následně odečteme od vrácené částky. Neposílejte Zásilkovnou na naší adresu, jen nahlašte kód pro vrácení.
- Osobně na prodejně (adresa a otevírací doba)
- Po po přijetí vratky zboží zkontrolujeme a pokud bude vše v pořádku, vrátíme vám peníze do 14 dnů (na kartu při platbě kartou, na účet při převodu na účet / platbě na dobírku)
Pokud chcete vrátit nebo reklamovat zboží zakoupené na prodejně, je nutné přinést fakturu jako doklad o koupit. Pokud vracíte zboží zakoupené na prodejně přes Zásilkovnu, uveďte (do balíčku, na vratkový formulář) i váš e-mail pro správnou identifikaci.
Jakékoliv vady na produktech nám prosím hlaste (kontakty) ihned po doručení. Používané nebo poškozené produkty nemůžeme ve 14 denní lhůtě přijmout zpět.
Jak na reklamaci
- Potřebujete reklamovat zakoupené zboží? Postup je podobný jako u vrácení ve 14denní lhůtě.
- Vytiskněte a vyplňte formulář o reklamaci (PDF formulář ke stažení).
- Doručte nám balíček:
- Zásilkovnou. Na pobočce stačí nahlásit kód 97774035. Neposílejte Zásilkovnou na naší adresu, jen nahlašte kód pro vrácení.
- Osobně na prodejně (adresa a otevírací doba)
- Po přijetí zboží vaší reklamaci posoudíme a budeme vás informovat
Kontakty
- Chybí vám informace? Potřebujete poradit? Přejděte na kontakty.
